21 okt. 2011

Jag sitter INTE och rullar tummarna...

Nu har det gått ett par dagar sen jag la upp bilder på det jag sytt och det finns en anledning. Helt plötsligt hinner jag inte med att göra allt jag vill. Har fullt upp på dagarna med att träffa vänner och mammor och på kvällarna umgås jag med familjen då min underbara tonåring är hemma 2 veckor.


Lite har jag hunnit med iallafall. I förrgår sydde jag mig en tröja som jag blev väldigt nöjd med. Jag slutförde även min kofta.



Jag sydde även en mössa och scarf till Agnes och en gå bort present till en liten Nelly. Ja, jag har nog inte legat på latsidan nu när jag skriver upp allt jag fått gjort.


Nu tror Ni säkert att jag bara syr mössor men Icke! Jag syr klänningar, tröjor, tights, muddbyxor, bodys mm... Jag har dokumenterat det mesta och inom snar framtid kommer jag att lägga upp bilder.


Ha en mysig fredag kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar