11 juni 2012

Äntligen föräldrarledig igen

och då hoppas jag förstås hinna med en massa saker, eller inte. Har faktiskt inte haft så mycket sytid de senaste månaderna eftersom jobb och hus har tagit all min tid samt att min inspiration sinade totalt efter flytten. Nu känner jag att jag är på g igen. Eftersom Agnes inte lider brist på kläder i dagsläget så har jag sytt några vuxenplagg till mig. Egentligen har jag testat ett par mönster jag har haft liggandes sen i vintras. Båda mina testklänningar har blivit lite för stora.


Nu håller jag på med en ODD Molly inspirerad kofta inspirerad av sjukt duktiga Krumelej


Mina framtida projekt kommer att vara en velourjacka till mig själv med långa ärmmuddar och bred mudd nedtill. Den är tänkt att vara i chokladbrun. Inspirationen fick jag när jag kollade på Bygglov häromdagen. Mija Kinning hade en snygg snygg velourjacka på sig. 


Jo, jag har ju också varit med i Sew Along igen. Denna gången har jag slutfört projektet som var ganska litet men rolig.Vi sydde en plånbok med kortfickor och myntfack med blixtlås. (Ja, du ser rätt den är lite sned och vind) :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar