13 aug. 2012

Sommarkväll

Sitter på min altan och lyssnar på syrsorna och flight XXX till Bromma flygplats som passerar ovanför huvudet på mig. Det är en fin kväll och solen är på väg ner. Har precis hämtat en filt. Lillan sover och resten av familjen kollar på en film. 

När det gäller sömnad så har jag gjort en hel del under sommaren till Agnes som jag inte presenterat i bloggen utan hållt mig till facebook. Jag har även gjort en del vuxenkläder till mig själv, så kallad egosömnad men inget som jag känner att jag vill presentera ännu. Däremot sitter jag och funderar på om jag ska byta namn på mina etiketter tsom börjar ta slut. Jag har tänkt mig något i stil med  "By Agnes"- With love eller något annat kort ordspråk.

Tycker Odd Mollys namnlappar är snygga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar